11 Grudzień 2017    |    Waldemar, Damazy

menu górne

  • ASF

    UWAGA! AFRYKAŃSKI POMÓR ŚWIŃ

  • SIR

    Sieć na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich

  • Hotele SODR

    Nasze hotele w Modliszewicach i Sandomierzu zapraszają

  • Zapraszamy do SODR

    Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach zaprasza 

Stanowisko do Spraw Systemu Zarządzania Jakością

 


Pełnomocnik do Spraw Systemu Zarządzania Jakością
mgr inż. Agnieszka Pietrzak
e-mail: agnieszka.pietrzak@sodr.pl


Kontakt:
tel.: 41 372 22 84 do 86


1. Do zadań pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością  należą następujące czynności:

  • koordynowanie prac związanych z wdrożeniem, nadzorowaniem i doskonaleniem systemu zarządzania jakością;
  • zapewnienie, że procesy potrzebne do funkcjonowania systemu zarządzania jakością są ustanowione, wdrożone oraz utrzymywane;
  • przedstawianie Dyrektorowi sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością
    i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem;
  • zapewnienie upowszechniania świadomości dotyczącej wymagań klientów w ŚODR w Modliszewicach;
  • nadzorowanie dokumentacji systemu zarządzania jakością;
  • zarządzanie programami auditów wewnętrznych;
  • koordynowanie realizacji działań korygujących i zapobiegawczych na terenie działania Ośrodka;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawach dotyczących systemu zarządzania jakością.

2. Do zadań w zakresie kontroli zarządczej należą następujące czynności:

  • koordynowanie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej wdrożonego w ŚODR w Modliszewicach na mocy Zarządzenia Dyrektora ŚODR w Modliszewicach nr 14/2010 z dnia 15 grudnia w sprawie wprowadzenia systemu funkcjonowania kontroli zarządczej w ŚODR w Modliszewicach oraz upoważnienia Dyrektora Ośrodka z dnia 16.12.2010 r.
  • przeprowadzanie kontroli doraźnych zleconych przez Dyrektora ŚODR, na podstawie programów kontroli i każdorazowego upoważnienia;
  • prowadzenie ewidencji wydanych upowaznienień do kontroli i zarządzeń pokontrolnych Dyrektora ŚODR;
  • opracowywanie wniosków i wyników kontroli i przedstawienie ich na naradach;
  • wnioskowanie do Dyrektora ŚODR o ukaranie pracowników karami porządkowymi za stwierdzone w wyniku kontroli nieprawidłowości.

3. Do zadań merytorycznych w ramach pełnienia funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji
    w ŚODR w Modliszewicach należy:

  • zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności przez:
  • sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych;
  • nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust.2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1662);
  • zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, z wyjątkiem zbiorów. K których mowa w art. 43 ust 1, zawierającego nazwę zbioru oraz informacje, o których mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2-4a i 7.