![]() |
Kierownictwo Świętokrzyskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach zobowiązuje się i zapewnia, że dostarczane usługi doradcze, szkoleniowe i upowszechnieniowe będą spełniały wymagania Klientów, a wdrożony i stale doskonalony system zarządzania jakością zgodny z Normą EN ISO 9001:2015, będzie gwarantował świadczenie usług w oparciu o stwierdzone potrzeby Klientów. Ponadto zapewnia, że świadczone usługi spełniają wymagania określone przez ministra właściwego do spraw rozwoju wsi, zawarte w ustawie o jednostkach doradztwa rolniczego oraz pozostałych aktach wykonawczych. |
Dążąc do spełnienia oczekiwań Klientów oraz mając na względzie rozwój firmy Kierownictwo ŚODR Modliszewice określa następujące cele jakości:
Przedstawiona polityka ŚODR Modliszewice jest znana pracownikom. Każdy pracownik odpowiada za jakość na własnym stanowisku pracy i ma świadomość jej wpływu na zadowolenie Klientów i efektywność prowadzonych działań. |
Format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Polityka jakości ŚODR | 2018-03-15 | 647.5KB | pobierz plik: Polityka jakości ŚODR |