Zmiana organizacji pracy Ośrodka - prosimy o kontakt telefoniczny i mailowy
2021-04-14
Szanowni Państwo,
W związku z wprowadzonymi w naszym kraju obostrzeniami oraz biorąc pod uwagę zminimalizowanie możliwości rozprzestrzeniania się COVID-19, Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach wprowadza do odwołania zmiany w organizacji pracy Ośrodka. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami i załatwianie spraw drogą mailową lub telefonicznie.
Informujemy, że zachowana zostaje możliwość bezpośredniego kontaktu doradców ŚODR Modliszewice z rolnikami na terenie województwa świętokrzyskiego, jeśli jest to konieczne z powodu dopełnienia obowiązku wymaganego terminu, jednak po uprzednim telefonicznym bądź mailowym zarezerwowaniu spotkania doradczego, z zachowaniem środków ostrożności zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym.
Ośrodek zawiesza także do odwołania organizację wszystkich szkoleń, pokazów, konferencji i innych planowanych spotkań.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość! Bądźmy odpowiedzialni - dbajmy o zdrowie swoje i innych.
Zasady wizyt osobistych w Ośrodku (aktualizacja: 19.03.2021 r.)
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych ŚODR Modliszewice będzie możliwy:
jedynie w uzasadnionych przypadkach,
po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
UWAGA: wcześniejsza rezerwacja terminu wizyty nie jest obowiązkowa. Jednakże celem zwiększenia bezpieczeństwa, uniknięcia kolejek i ograniczenia do niezbędnego minimum czasu oczekiwania na miejscu rekomenduje się wcześniejsze ustalenie terminu wizyty, gdyż osoba dokonująca rezerwacji uzyskuje gwarancję przyjęcia w ustalonym dniu i godzinie.
Klienci w trakcie wizyty w ŚODR Modliszewice są zobowiązani do:
zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
dezynfekcji rąk po wejściu do budynku ŚODR Modliszewice, w którym dostępny jest dozownik z płynem do dezynfekcji,
zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przed i w budynku ŚODR.
Bezpośrednia obsługa klienta odbywa się z zachowaniem następujących zasad:
Do ŚODR Modliszewice mogą przyjść osobiście tylko osoby bez objawów takich jak gorączka, kaszel, trudności z oddychaniem.
Liczba klientów mogących jednocześnie przebywać na salach obsługi odpowiada liczbie czynnych stanowisk obsługowych.
Więcej niż jedna osoba przy jednym stanowisku obsługi może przebywać w przypadku załatwiania sprawy dotyczącej osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie,
Po wyjściu klienta, a przed przywołaniem kolejnej osoby pracownik dezynfekuje powierzchnie, z którymi stykał się klient (np. blaty, klamki).
Sale obsługi i części wspólne są dezynfekowane.
Kontakt z naszymi doradcami i specjalistami
Dział Technologii Produkcji Rolniczej i Doświadczalnictwa (produkcja roślinna i zwierzęca)